Tilaus- ja sopimusehdot

Verkkokaupan kuukausitilauspalvelua myy BiteBoksi Oy (y-tunnus 3167895-7).

Yhteystiedot

Sähköposti: moi@biteboksi.fi
Osoite: Oksasenkatu 1a, 00100 Helsinki

Yleiset sopimusehdot

BiteBoksi myy palvelua ja tuotteita yksityishenkilöille Suomessa ja toimitukset ovat mahdollisia vain Suomeen. Tilattava tuote sisältää arvonlisäveron (24 %). Toimituskulut ilmoitetaan verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen tekemistä. BiteBoksi toimitetaan säännöllisesti asiakkaalle noutopisteeseen. Boksin tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias tai hänellä tulee olla huoltajan suostumus. Tilaus- ja sopimusehdot astuvat voimaan kun asiakas hyväksyy lopullisen tilauksen BiteBoksin verkkokaupassa.

Tuotekuvaus

BiteBoksi on koirille tarkoitettu yllätyslaatikko. BiteBoksi sisältää 4-6 eri tuotetta, joiden tarkoituksena on ilahduttaa koiraasi. Jokaisessa BiteBoksissa on koiran lelu tai leluja sekä makupaloja koirallesi. BiteBoksi toimitetaan tilaajalle kuukausittain ja sen sisältö vaihtuu joka kuukausi. BiteBoksin sisältö on aina yllätys sekä sinulle että koirallesi.

Kuukausitilauspalvelu

Tilauspalvelu on voimassa toistaiseksi ja se sisältää asiakkaalle säännöllisesti lähetettävän BiteBoksin. Asiakas tai BiteBoksi voi irtisanoa ja päättää tilauspalvelun milloin tahansa ilman irtisanomisaikaa noudattamalla muutoin näitä tilausja sopimusehtoja.

Tilauspalvelu tulee irtisanoa viimeistään kuluvan kuukauden viimeisenä päivänä, jos asiakas ei enää halua vastaanottaa seuraavan kuukauden BiteBoksia. Asiakkaan irtisanoessa tilauspalvelun hänelle toimitetaan jo veloitettu BiteBoksi, jos veloitus on ehditty tekemään ennen tilauspalvelun irtisanomista.

Tilauspalvelun voi irtisanoa asiakkaan ”oman tilin” kautta palvelun verkkosivuilla tai kirjallisella ilmoituksella BiteBoksin asiakaspalveluun: moi@biteboksi.fi

Oma tili

Palvelun tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee luoda oma henkilökohtainen käyttäjätili (”oma tili”) verkkosivustolle. Oman tilin kautta asiakas voi itse hallinnoida omaa tilaustaan. Asiakkaan omalle tilille kirjaudutaan sillä sähköpostiosoitteella, jonka asiakas on antanut BiteBoksille. Lisäksi omalle tilille luodaan oma henkilökohtainen salasana. Omalla tilillä asiakas voi tarkistaa oman tilauksen tilan, muuttaa omia tietojaan tai vaihtaa BiteBoksin kokoa. Asiakkaan oma tili on henkilökohtainen, eikä kolmas osapuoli saa käyttää sitä.

Tilaaminen

Kuukausitilauspalvelu tilataan verkkokaupasta. Tilauksen maksettava summa määräytyy tilaushetken hintojen mukaan. Verkkokauppa pidättää oikeuden kaikkiin hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tilaus lähetetään maksamalla tilaus verkkokaupan kassatoiminnossa. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilaamalla asiakas hyväksyy vastaanottamaan sähköposteja koskien BiteBoksin verkkokaupassa tehtyä tilausta ja sen toimitusta.

Palvelun tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee rekisteröityä palvelun verkkosivustolle ja luoda henkilökohtainen käyttäjätili (”oma tili”). Asiakas on vastuussa siitä, että antaa oikeat henkilö- ja yhteystietonsa sekä velvollinen pitämään nämä antamansa tiedot ajantasaisina. BiteBoksi ei vastaa väärien tai vanhentuneiden yhteystietojen vuoksi aiheutuneista vahingoista tai kustannuksista.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen, niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutapa

Tilauksen maksutapa on toistuva luottokorttimaksu Visma Pay -palvelun kautta. Maksukorteiksi käyvät Visa ja MasterCard. Asiakas antaa BiteBoksille luvan veloittaa automaattisesti kuukausittainen maksu siihen saakka kunnes tilaus irtisanotaan. Ensimmäinen BiteBoksi veloitetaan ostohetkellä. Tämän jälkeen veloitamme maksun kerran kuukaudessa, jokaisen kuukauden 5. päivä. Asiakas varmistaa, että maksukorttiin kytketyllä tilillä on tarvittavat varat saatavilla kuukausittaista maksua varten. Erääntynyt maksu keskeyttää jatkuvan tilauksen ja seuraavaa BiteBoksia ei lähetetä ennen maksun suorittamista.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Palvelun tilaus on voimassa toistaiseksi ja asiakkaalle lähetetään BiteBoksi kerran kuukaudessa noutopisteeseen. Asiakas saa tiedon saapuneesta lähetyksestä kuljetusyhtiöltä sähköpostitse ja tekstiviestillä.

Ensimmäinen BiteBoksi lähetetään heti seuraavana arkipäivänä tai viimeistään kolmen arkipäivän kuluttua tilauksen tekemisestä. Tästä eteenpäin BiteBoksi lähetetään asiakkaalle kerran kuukaudessa viimeistään kuluvan kuukauden 15. päivä. BiteBoksin toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää.

Mikäli noutopisteeseen lähetettyä BiteBoksia ei noudeta kuljetusyhtiön ehtojen mukaiseen määräaikaan mennessä ja lähetys palautuu BiteBoksin verkkokaupalle on asiakas velvollinen maksamaan kaikki tästä aiheutuneet kustannukset BiteBoksille.

Asiakkaan tulee ilmoittaa viipymättä ja viimeistään 14 vuorokauden kuluessa BiteBoksin verkkokauppaan sähköpostitse moi@biteboksi.fi mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana. Toimituksessa vioittuneista bokseista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

BiteBoksi pidättää oikeuden olla lähettämättä ensimmäistä BiteBoksia heti tai viimeistään kolmen arkipäivän kuluttua tilauksesta, jos tuote on loppunut BiteBoksin varastolta. Tällöin asiakkaalle ilmoitetaan ensimmäisen BiteBoksin lähettämisen ajankohta ja tuote veloitetaan asiakkaan tililtä vasta kun se lähetetään asiakkaalle.

14 vrk palautus- ja peruutusoikeus

Verkkokaupan asiakkaalla on 14 vuorokauden palautus- ja peruutusoikeus laskettuna ensimmäisen BiteBoksin vastaanottamisesta. Asiakas voi avata BiteBoksin ja tutustua sen sisältöön, mutta palautus- ja peruutusoikeuden menettää jos tuotteita on otettu käyttöön. BiteBoksi tulee palauttaa niin, että kaikki sen tuotteet ovat avaamattomia ja myyntikuntoisia.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi ja palauttaa BiteBoksin niin lähetä siitä kirjallinen ilmoitus BiteBoksin asiakaspalveluun moi@biteboksi.fi viimeistään 14 vuorokauden kuluttua ensimmäisen BiteBoksin vastaanottamisesta. Asiakaspalvelu antaa ohjeet BiteBoksin palauttamista varten.

Pelkkä BiteBoksin palauttaminen tai sen noutamatta jättäminen ei riitä palautus- ja peruutusoikeuden käyttämiseen.

Huomaathan, että palautuksesta aiheutuvat toimitusmaksut jäävät asiakkaan vastuulle. Maksamme takaisin BiteBoksin hinnan, kunhan boksi ja sen koko sisältö palautetaan käyttämättömänä ja vahingoittumattomana.

Reklamaatiot

Reklamaatiotapauksissa (esim. viallinen tuote BiteBoksissa tms.) asiakkaan tulee olla yhteydessä BiteBoksin asiakaspalveluun sähköpostitse moi@biteboksi.fi viipymättä ja viimeistään seitsemän (7) päivän kuluessa BiteBoksin vastaanottamisesta. Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista.

BiteBoksin asiakaspalvelu yrittää auttaa ja ratkaisee mahdolliset reklamaatiot niin pian kuin mahdollista.

Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Muut ehdot

BiteBoksi pidättää oikeuden muuttaa näitä tilaus- ja sopimusehtoja yksipuolisella päätöksellä. Päätöksestä lähetetään kuitenkin aina kirjallinen ilmoitus asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Muutokset tulevat voimaan seitsemän (7) vuorokauden kuluttua kirjallisen ilmoituksen lähettämisestä.